دقت کردین
 
 
 

دقت کردین
ارسال شده در دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, - 9 PM

دقت کرده بودين اين جمله تنها جمله ايه که اگه برعکسش کني بازم همون معني رو ميده :
"اميد آشنايان شادي ما"!

جان من حال کردي؟
يني برو حالشو ببر



نظرات شما عزیزان:

Man
ساعت21:47---9 مهر 1392
لطفاً اگه می شه بر عکسشو بنویس ببینیم چی میشه. من از منگلستان کندذهن آمدم.
پاسخ:خو دوست عزیز بر عسکشم همین میشه دیگه "اميد آشنايان شادي ما"! :دی خوب میشی


عبداله
ساعت17:47---7 مهر 1392
خوب اینو بر عکس کن ببین چی میشه؟ شکر ب ترازوی وزارت بر کش
پاسخ:چیزی نشد


محمد حسین
ساعت3:09---3 مهر 1392
من به جای حال کف کردم

marzie
ساعت18:12---2 مهر 1392
باحاااااااااااال بود
به منم سر بزن


سها بانو
ساعت23:22---1 مهر 1392
آهاااااااااااااااااااااااا ینی حال کردم خفففففففففففن با این دقتو توجهت

:دی

ینی دیوونتم دختر
پاسخ:هدف منم همین بود:دی خخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده فاطمه